Nu consum cafea din mai multe motive. Dar e un business bun, deoarece mulțimea dă mulți bani pentru a o savura. Și dacă tot am zis ceva de business, haideți să vedem cum putem face un business profitabil, oferind cafea, în timp ce, aproape orice consumator are un expresor de cafea, iar zilnic trece pe lângă un automat de cafea? Urmărind câteva date istorice. Când toți făceau cafeaua acasă la ibric, cafenelele au adus inovația prin „cafea filtrată”. Între timp, lumea și-a cumpărat acasă aparatul, așa că au trebuit să inoveze din nou. De data asta a venit expresorul, ce furniza mai multe tipuri de cafele. Și uite așa, ajungem la perioada actuală, când expresoarele sunt peste tot. Chiar dacă, nu s-au mai găsit inovații tehnice aici, inovația trebuie să existe, altfel profitul dispare. Așa că, promovezi servicii ce inovează, nu modul de fabricare a cafelei, ci experiența. Experiența de a savura o cafea în locul potrivit, înconjurat de oamenii potriviți. Alții mai adaugă, rețete clasice. Majoritatea oamenilor nu mai beau cafea acasă la filtru. Așa că, o idee e să oferi, ca și cafenea, clientului posibilitatea de a-și aminti de gustul nostalgic. Gustul de filtru.
Și uite așa am ajuns și noi la tema noastră. Filtrul permite cafelei să circule, dar nu și zațului. Nimănui nu-i place zațul. De aceea am lăsat extrem de ușor ibricul.
Dar în viața personală, ce filtre am? Ce fel de zaț blochez să intre în viața mea? Dă-mi un răspuns în comentariu!
Să ai poftă!